Ännu en tröja till en frusen liten vovve!


Vill du ha en annan färg eller storlek? Maila mig så ordnar jag det!







Jag är inte så förtjust i att bli fotograferad :-)


Röd
/Grå Hundtröja till mindre hund

Passa på att fynda en varm och skön tröja till din hund till ett mycket lågt pris

Handstickad hundtröja till mindre hund (Bichon Havanais på bilden)

Passar bäst till tik (hona) eftersom den går lite längre bak under magen

40 grader tvätt

42 cm Längd utan krage, 59 cm med utvikt krage och med vikt krage 51 cm

Omkrets 42 cm (Töjbar till ca 54 cm)

Ben Längd 8 cm

Hål i nacken för koppel

Modellen har mycket bra passform

Praktisk ficka på ryggen för t.ex. bajspåsar

 

 


Kommentarer
Postat av: paula

Hej jag har en amstaff tik på 1år 4mån hon är 55 rygg längden finns den det i rosa? Mvh

Svar: Hej Paula!Ledsen att du fått vänta på svar, men jag har inte kunnat komma åt min blogg. Jag gör tröjor efter din hunds mått och vilken färg du önskar.
Med vänlig hälsning
Kerstin
Blomman

2012-10-29 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0